Introducing a new World Beach Map
Foto af Silver Point beach med lys fint sand overflade © Kerry Turk Google
Foto af Silver Point beach med turkis rent vand overflade © Faceless Man Google
Foto af Silver Point beach med rummelig bugt © Jeff Google
Foto af Silver Point beach med medium niveau af renlighed © Johndoe outlaw Google
Foto af Silver Point beach faciliteter område © Maxwell Curry Google
Foto af Silver Point beach og bosættelsen © Maxwell Curry Google
Foto af Silver Point beach med lys fint sand overflade © Kerry Turk Google
Foto af Silver Point beach med turkis rent vand overflade © Faceless Man Google
Foto af Silver Point beach med rummelig bugt © Jeff Google
Foto af Silver Point beach faciliteter område © Maxwell Curry Google
Foto af Silver Point beach og bosættelsen © Maxwell Curry Google
Foto af Silver Point beach - populært sted blandt afslapningskendere © Faceless Man Google
Silver Point beach photo #7 © Bob H. Google
Silver Point beach photo #8 © Faceless Man Google
Silver Point beach photo #9 © Jeff Google

Silver Point beach

Williams Town, Bahamas
Klik på en funktion for at se alle lignende strande i området
Beliggende inden for bosættelsen
Williams Town 1 km
Strandkort
Park Rand Nature Center
4.6km
Park Baileys Green
8.8km

Om stranden

Silver Point beach er beliggende ved Atlantiske ocean og det er på 30. plads ud af 109 strande i Bahamas regionen 205.9 km væk fra dens centrum, byen Nassau. Det er en af de strande i Williams Town bosættelse, kun 1 km fra dens centrum.

Vejr

8.7 Fremragende
Williams Town  •  3.9km   fra centrum

Område

Den gennemsnitlige rating på nærmeste strande er 8.1 (Meget godt)

Kort

Transportere

GBI  •  33.8km
Alle nærmeste strande
Du kan indstille søgeradiussen og filtrere nærmeste strande efter funktioner

Rejsende anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse af anmeldelser

8.1 Meget godt

Del din oplevelse med andre rejsende

JX
JJ X
6 Behagelig

Stranden er helt fantastisk, og poolen er lige så imponerende! Selvom værelserne måske er lidt forældede, er de rummelige og udstråler en charmerende bahamansk atmosfære. At bo der føles som at have sin egen lejlighed, komplet med et fuldt udstyret køkken og en rummelig stue. Derudover tilføjer altanerne foran og bagved værelserne en dejlig detalje. Selvom maden på feriestedet måske ikke er den bedste, er der masser af fantastiske spisemuligheder i nærheden. Det er dog vigtigt at bemærke, at maden alligevel ikke bør være den primære grund til at booke et hotel.

MR
Mark Rendal.
2 Meget dårlig

Stranden var helt forfærdelig på grund af tilstedeværelsen af kakerlakker. Vi måtte vente i to timer på, at vores værelse blev klar, kun for at finde kakerlakker indeni. Det var ulækkert! Da vi bragte en af de levende kakerlakker til receptionen, undskyldte personalet, men informerede os om, at de ikke havde nogen spray før næste dag. Frustreret insisterede jeg på at få et andet værelse i en anden bygning. Men da vi inspicerede værelset, var det beskidt, som om nogen havde spredt brødkrummer over hele gulvet. Jeg bad om endnu et værelse, og selvom dette ikke havde kakerlakker, opdagede vi myrer overalt - i køkkenet, badeværelset og endda på sengen! Trætte af det hele besluttede vi at checke ud af vores timeshare og betalte fuld pris et sted i nærheden, hvor personalet var virkelig imødekommende. Det var en lettelse at være i en kakerlak- og myrefri omgivelse! Jeg fraråder stærkt at bo på Island of the Seas!

SR
Sarai Rodriguez
4 Frustrerende

Dette var vores tredje besøg på Island Seas, og hver gang vi kommer, virker det mere forfaldent, og kvaliteten af servicen fortsætter med at falde. Vi har besluttet, at vi ikke vil vende tilbage i fremtiden. Vi var nødt til at skifte værelser, fordi det første havde en stærk lugt af mug og skimmel. Da vi ankom, var bruseforhænget inde i badekarret, og på trods af at vi rapporterede det, var det stadig ikke blevet fikset, selv efter fire timer, da vi vendte tilbage. Receptionen havde ikke et tæppe til sovesofaen. En morgen fik vi at vide, at der kun var tre poolhåndklæder tilgængelige, og vi blev bedt om at komme tilbage senere. Kiosken var ikke åben i de annoncerede timer. Da jeg spurgte om det efter et par dage, fik jeg at vide, at kiosken opererer separat. Men da en anden spurgte, fik de at vide, at kiosken var lukket. Selv simple anmodninger som at bede om is blev en kompliceret affære. Receptionen instruerede os i at tage vores isspand med til baren, men vi havde ikke en, og de nægtede at give en pose til isen. Til sidst blev vi henvist til restauranten for at få is. Dette er bare nogle få eksempler på den dårlige kommunikation, service og samlede oplevelse.

LF
Landon Frost
2 Meget dårlig

Jeg vil på det kraftigste fraråde at bo på dette strandresort. Det var en af de mest skuffende oplevelser, jeg nogensinde har haft. Vi måtte vente i 2 timer, før vi kunne få adgang til vores værelse, og selv da vi endelig kom ind, var det ikke rent. For at gøre det værre var der kakerlakker til stede, herunder både levende, babyer og endda døde. Da vi rapporterede dette problem til receptionen, undskyldte de, men indrømmede, at de ikke havde nogen insektspray til at løse problemet. Vi bad om at skifte værelse, men det alternative værelse, vi blev vist, var ekstremt beskidt. Vi bad derefter om at se et andet værelse, som var lidt bedre, men desværre havde det myrer. Til sidst havde vi ingen anden mulighed end at finde et andet hotel at bo på. Det er virkelig forbløffende, at dette sted stadig er i drift. Jeg opfordrer dig kraftigt til at undgå at bo her. Derudover anbefaler jeg stærkt at undgå alle ture arrangeret af Rico, da han er en uærlig person.

RA
Ryder Anderson
Strandudøver for 11 måneder siden
10 Enestående

I løbet af vores uges ophold på Island Seas havde vi en fantastisk tid. Værelset var rent, og stuepigen tog sig flittigt af affaldet og leverede friske håndklæder. Altanen tilbød en fantastisk udsigt. Stranden var fremragende og tillod os at nyde snorkling og kajaksejlads lige ved feriestedet. Poolen var velholdt, og der var engagerende aktiviteter for børn om morgenen. Selvom maden var dyr, er det vigtigt at bemærke, at hele øen importerer forsyninger, hvilket resulterer i højere omkostninger. I løbet af vores ophold var personalet konsekvent venligt og imødekommende.