NGI'er begik en fejl ved at oplade det forkerte kort på filen. Da jeg foretog reservationen til mit værelse, brugte jeg et betalingskort, fordi det var det eneste kort, jeg havde med mig på det tidspunkt. Men da jeg checkede ind og betalte for mit ophold på mit rejsekort, bad jeg dem specifikt om at opkræve rejsekortet og ikke betalingskortet. De forsikrede mig om, at rejsekortet automatisk ville blive opkrævet hver 2. uge. Til min overraskelse vågnede jeg på en lørdag for at finde en gebyr på over $ 1.400 på min betalingskonto. Jeg talte med receptionisten, der behandlede en refusion, men det tog fem hele dage, før transaktionen vises på min konto. Jeg kontaktede endda min bank for at sikre mig, at der ikke var nogen problemer ved deres ende. Da jeg nåede ud til NGI'er, oplyste de mig, at det kunne tage op til 7 arbejdsdage for refusionen til fuldt ud proces, hvilket gjorde det i alt 12 dage med over $ 1.400 fratrukket fra min konto. Personalet beskyldte mig for ikke at være klar over, hvilket kort jeg skulle opkræve ved indtjekning, selvom jeg oprindeligt havde brugt rejsekortet til den første uges ophold, og de var villige til at opkræve det igen, da jeg anmodede om refusion. Denne situation har sat mig i en økonomisk situation, som jeg er ekstremt utilfreds med, og hvis jeg havde valget, ville jeg ikke bo på dette hotel.