Jeg havde ikke en god oplevelse her. Ejendommen selv er meget flot, med en smuk hvid sandstrand, og det er kun en 7-minutters bådtur væk fra Key West, hvilket er en dejlig bonus. Dog er det største problem den inkonsekvente personale og manglen på omfattende træning.
For eksempel, da mit kort blev afvist, ringede nogen til mig og efterlod en telefonsvarer. Da jeg ringede tilbage, vidste ingen på hotellet, hvem den person var, og jeg blev sat på hold i cirka 5 minutter. Til sidst måtte jeg ringe til manageren, som kunne løse problemet.
En anden episode opstod, da vi ønskede at spise middag en aften, men køkkenet skulle lukke om 15 minutter. Værten ignorerede os simpelthen, så vi måtte ringe til manageren for at afgive vores bestilling.
Desuden var servicen ved poolen ikke venlig nok for et hotel, der hævder at være 5-stjernet.
Endelig, da vi skulle tjekke ud, var personalet, der skulle hjælpe med vores tasker, ikke ordentligt uddannet og manglede venlighed.
Hvis dette hotel havde en pris på $300-$500 pr. nat, ville det blive betragtet som pænt, men med den pris, vi betalte, forventede jeg perfektion.
Den eneste exceptionelle service, vi modtog, kom fra en ø-ambassadør ved navn Jas. Jeg ønsker, at alle personalet var som ham.