Introducing a new World Beach Map
Foto af Key Colony beach og bosættelsen © Dwayne Williams Google

Key Colony beach

Key Colony Beach, Amerikas Forenede Stater
Klik på en funktion for at se alle lignende strande i området
Beliggende inden for bosættelsen
Key Colony Beach 0.4 km
Strandkort

Om stranden

Key Colony beach er beliggende ved Atlantiske ocean og det er på 218. plads ud af 266 strande i Florida regionen 710.8 km væk fra dens centrum, byen Tallahassee. Det er en af de strande i Key Colony Beach bosættelse, kun 0.4 km fra dens centrum.

Vejr

1.3km fra stranden
8.2 Meget godt

Område

Den gennemsnitlige rating på nærmeste strande er 6.9 (Godt)

Kort

MTH  •  3.8km
Cudjoe Key - Opposite Sheriff Sub Station  •  50km
Alle nærmeste strande
Du kan indstille søgeradiussen og filtrere nærmeste strande efter funktioner

Rejsende anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse af anmeldelser

6.8 Godt

Del din oplevelse med andre rejsende

Melinda Larkspur
10 Enestående

Efter at have læst adskillige positive anmeldelser besluttede min mand og jeg at booke dette feriested til vores bryllupsdag. Og lad mig fortælle dig, feriestedet levede helt sikkert op til vores forventninger! Vi havde en fantastisk tid på Glunz, især i vores rummelige og rene Oceanview Suite. Værelset havde alt, hvad vi kunne få brug for, herunder køkkenudstyr, toiletartikler og endda badekåber. Den private strand og poolene på feriestedet var aldrig for overfyldte, hvilket gjorde det nemt for os at finde et afslappende sted. Vi var også imponerede over de velholdte ekstra faciliteter såsom fitnesscentret, gratis cykeludlejning, kajakker, paddle boards, parasoller og liggestole. Desuden var personalet utroligt venligt og altid behageligt at snakke med, når vi gik gennem lobbyen. Selvom vi ikke fik mulighed for at besøge restaurantbaren ved siden af, nød vi virkelig den live musik fra vores altan om aftenen. Alt i alt kan jeg ikke understrege nok, hvor meget vi virkelig elskede vores ophold på dette feriested!

Matt Davidson
6 Behagelig

Poolen og stranden var fantastiske. Dog var vores værelse dårligt vedligeholdt og manglede ordentligt møblement. Selvom sengetøjet var rent, var gulvet ekstremt beskidt. Jeg rapporterede problemet til receptionen, men de gav kun en moppe uden yderligere hjælp. Desuden blev strandområdet forsømt og ikke gjort rent i løbet af vores to-nætters ophold. Næste gang vi besøger nøglerne, vil vi søge efter alternative overnatningsmuligheder.

Ethan R
10 Enestående

Vi kom herned på vores årlige forretningsrejse, og vi blev ikke skuffede. Dette er noget, vi har gjort i 15 år, og for første gang følte jeg mig tvunget til at forlænge turen i et par dage mere. Personalet her er utroligt opmærksomme. De gjorde alt for at imødekomme os. Oprindeligt skulle vi tjekke ind kl. 16, men de tillod os at tjekke ind kl. 14:30. Både Patty og fru Janet, som er i øverste ledelse, fik os til at føle os hjemme. Vi boede i Villa #6, som var perfekt til min familie og mig. Vi havde en grill lige bag vores villa, hvor vi tilberedte de hummere, vi havde fanget. Beliggenheden, lige ved stranden, var virkelig en gave. Vi gik endda fiskeri på kysten med min kone, svigermor, 2 1/2-årige søn og en af mine bedste venner. Det var et øjeblik, vi altid vil værdsætte, især fordi det var min søns første fisk. Det eneste lidt negative, jeg kan nævne, er, at der ikke er en telefon på værelset. Men ærligt talt havde vi ikke brug for en, for alt var perfekt. Jeg vil gerne udtrykke min taknemmelighed over for fru Janet og Patty for at give os sådan en fantastisk tid. Vi vil helt sikkert vende tilbage næste år!

Mercer
6 Behagelig

Dette hotel, som påstår at være et hotel og feriested, minder faktisk mere om et motel. Ejendommen er ret gammel og trænger til opdateringer. Desværre er der ingen telefon på værelset til at kontakte receptionen for hjælp. Desuden er der ingen personale tilgængelig på stedet efter kl. 21, så man er nødt til at kontakte nogen uden for stedet for hjælp. Dog er poolen ret dejlig, og beliggenheden er fremragende. Det vigtigste, man betaler for, er den bekvemme beliggenhed. Da vi trådte ind på værelset, blev vi skuffede over at opdage, at der ikke engang var et tæppe på sengen. Derudover virkede værelsets termostat og pengeskabet begge ikke. Derudover er der ingen madmuligheder tilgængelige på stedet, og der er heller ingen salgsautomater. Der er dog en nærliggende restaurant, som er ret dyr.

Zara N
10 Enestående

Stedet er helt fantastisk, og det er praktisk kun en times kørsel fra Key West og andre populære destinationer. Selvom stedet er lidt ældre, er det stadig rummeligt og tilbyder privat adgang til stranden. Min favoritdel var den direkte adgang til Havana Jacks, hvor jeg nød deres utrolige mad. Den eneste ulempe var, at en medarbejder var lidt uhøflig, da jeg ville flyve min drone. Udover det var alt perfekt, og jeg vil helt sikkert vende tilbage.