Introducing a new World Beach Map
More than 30K beaches with more detailed data and filtering
×
Foto af Indian Pass Beach med let sand og småsten overflade © katherine todd Google
Foto af Indian Pass Beach med turkis vand overflade © Mike Barker Google
Foto af Indian Pass Beach med lang lige kyst © The Barnacle Beach House Google
Foto af Indian Pass Beach med høj niveau af renlighed © The Barnacle Beach House Google
Foto af Indian Pass Beach vildt område © The Barnacle Beach House Google

Restaurant Indian Pass Raw Bar
9.2 - Fremragende 670m

Om stranden

Indian Pass Beach er beliggende ved Mexicogolfen (en del af Nordatlanten) og det er på 218. plads ud af 266 strande i Florida regionen 123.6 km væk fra dens centrum, byen Tallahassee. Det er en af de strande i Indian Pass bosættelse, kun 4.1 km fra dens centrum.

Vejr

8.5 Fremragende
Indian Pass  •  5.6km   fra centrum

Område

Den gennemsnitlige rating på nærmeste strande er 7.6 (Meget godt)

Kort

AAF  •  19.6km
Tyndall Pkwy & Walmart Parking Lot  •  63.9km
Alle nærmeste strande
Du kan indstille søgeradiussen og filtrere nærmeste strande efter funktioner

Rejsende anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse af anmeldelser

6.8 Godt

Del din oplevelse med andre rejsende

Lily M
6 Behagelig

Jeg vil anbefale at bringe bugspray med dig, hvis du planlægger at besøge denne strand. Vi gik om aftenen og blev bidt af bugs så meget, at vi var nødt til at forlade. Imidlertid er selve stranden ret smuk.

Elara
2 Meget dårlig

Vi ankom til campingpladsen fredag ​​aften med vores forbehold og forudbetalt til campingpladsen. Der var dog ingen bekræftelse af, hvilket sted der blev tildelt os, og webstederne var ikke klart markeret. Vi blev informeret om, at der ville være et papirpapir ved kontordøren til sene ankomster, men vi kunne ikke finde den. Efter at have ringet til både kontornummeret og nødnummeret, modtog vi endelig et campingpladsnummer omkring kl. 17.30. Desværre modtog vi et par timer senere en meddelelse om, at vi var på den forkerte campingplads og fik at vide at flytte. Da det allerede var mørkt, nægtede vi at flytte på grund af deres fejltagelse. Næste morgen flyttede vi til sidst til et andet sted. Kontoristen kom til vores side for at undskylde, som jeg fandt respektabel, og hun tilbød at godtgøre os den første aften. Selv efter tre dage med at forlade ringede jeg imidlertid på kontoret og har stadig ikke modtaget nogen refusion. Hele denne oplevelse ødelagde min fødselsdagsweekend, da vi måtte flytte vores lejr og omarrangere vores andre planer i overensstemmelse hermed. Jeg anbefaler bestemt ikke dette sted, da det var meget uprofessionelt. I betragtning af den høje pris på $ 61 pr. Nat til teltcamping, kunne man forvente bedre service.

Trevor Andersson
10 Enestående

Dette sted er som en drøm, der går i opfyldelse! Det bringer minder fra min barndom tilbage, da jeg plejede at gå til strandlejre, og det er absolut fantastisk! Og for at tilføje oplevelsen er personalet ekstremt venligt, hvilket gør det til den perfekte flugt. 💜💜💜

Shayna Anderson
Strandudøver for 11 måneder siden
10 Enestående

Hvis du nyder at komme væk fra det hele, er denne strand perfekt til dig! Svømning er muligvis ikke mulig på grund af et betydeligt 18-fods dråbe og kraftfuld strøm, men der er masser af nærliggende pletter til svømning. Højdepunktet på turen var kajak til St. Vincent's!

Lila Sanchez
6 Behagelig

Stranden havde en fantastisk beliggenhed, men det kunne bestemt bruge nogle opdateringer og rengøring. Desværre var der ingen oplysninger, der blev leveret ved vores ankomst, butikken havde ingen merchandise, og der var ingen tilgængelige oplysninger om færgen. For at gøre tingene værre var der en bunke ledninger på vores campingplads, og vi måtte gå over et PVC -rør for at få adgang til stranden. Kan du tro det?