Noget ser ud med dette hotel.
Lad os starte med de positive ting - strandområdet, restauranter og cabanas er helt fantastiske. Selvom strandområdet er ret lille (måske 100-150 m), er det indeholdt, bekvemt placeret nær værelserne, og generelt et dejligt sted at hænge ud. Fødevare- og drikkevaretjenesten er virkelig førsteklasses, og den ledelse, der er ansvarlig for mad og drikkevarer, er meget erfaren. Der er masser af medarbejdere omkring at hjælpe. Der er dog en ulempe - alle liggestole er placeret i en vinkel, så det er ret irriterende at finde et fladt sted at sidde og lounge. Vores værelse var fantastisk og var bestemt højdepunktet i vores ophold. Der var dog ingen turn-down service om natten, og efter den første dag begyndte de at opkræve for Nespresso Pods. Det er ganske mærkeligt for et 5-stjernet hotel at gøre det.
Nu, på indtjekningsprocessen - er lobbyen overhovedet ikke imponerende. Aircondition fungerer næppe, og designet er praktisk talt ikke-eksisterende. For et 5-stjernet hotel var det ganske skuffende. Det føltes som om vi tjekker ind på et 3-stjernet hotel, så lige fra det første indtryk føltes der noget. Vi blev mødt af unge medarbejdere (sandsynligvis i deres tidlige 20'ere), og vi så aldrig nogen voksne på hotellet. General Manager optrådte aldrig.
Hotellet var praktisk talt tomt. Restauranten blev øde hver aften. Det føltes helt forladt. Jeg er ikke sikker på, om dette er normen, men i midten af juli, som er højsæson, ville du forvente at se en vis aktivitet. Men nej, det var død. Personalets engelsksprogede færdigheder manglede, og vi kæmpede virkelig for at kommunikere med dem. Vi gider ikke engang at prøve poolområdet, fordi det var utroligt lille, og vandet virkede grumset. Jeg er heller ikke sikker på, om dette er normalt.
Jeg må indrømme, at de unge medarbejdere prøver deres bedste, men det føles som om der er forkert forvaltning. Jeg ville virkelig ønske, at det var bedre.