Vi tjekkede ind på hotellet i august og reserverede to værelser. Vi fik besked på at hente vores eget vand fra skabet i lobbyen og tage det med til vores værelser. Værelsesdøren havde et skilt, der sagde etagekontor, hvilket syntes at antyde, at det var et midlertidigt værelse uden den rette licens. Desværre var der ingen faciliteter som skraldespand, pengeskab eller vasketøjspose på værelset. Da jeg bad om, at værelset blev gjort rent om morgenen, da det var meget forsømt og støvet, blev jeg overrasket, da de spurgte hvorfor. På trods af at de vidste, at jeg skulle blive i tre dage, nævnte de spøgefuldt, at de kun gjorde rent hver tredje dag. Derudover var det tyrkiske flag på hotellets flagstang i meget beskidt og revnet tilstand. Det er sikkert at sige, at dette hotel ikke er et egnet sted at bo, selvom værelserne tilbydes gratis!
Efter at have læst jeres svar på kommentarerne er det nedslående at se, at I mangler viden om turistbranchen, hoteller og kundeservice. Det virker også som om, I finder fornøjelse i situationer, der faktisk er ret frustrerende og skuffende.