Introducing a new World Beach Map
More than 30K beaches with more detailed data and filtering
×
Foto af Nazarova dacha beach med let sten overflade © Олег Шкодин Google
Foto af Nazarova dacha beach med turkis rent vand overflade © Viktor Kirillov Google
Foto af Nazarova dacha beach med lang lige kyst © Jorgen Google
Foto af Nazarova dacha beach med høj niveau af renlighed © Алиса Шики #ЛисьяМастерская Google
Foto af Nazarova dacha beach delvist hotelområde © Игорь Мальцев Google

Nazarova dacha beach

Пляж Назарова дача

Arkhipo-Osipovka, Rusland
Klik på en funktion for at se alle lignende strande i området
Beliggende uden for bosættelsen
Vandreområde Eko Kemping
7.9km

Om stranden

Nazarova dacha beach er beliggende ved Sortehavet og det er på 114. plads ud af 179 strande i Krasnodar Krai regionen 84.2 km væk fra dens centrum, byen Krasnodar. Det er en af de strande i Arkhipo-Osipovka bosættelse, kun 4.2 km fra dens centrum.

Vejr

Guest House Alisa

Arkhipo-Osipovka  •  670m   fra centrum

Område

Den gennemsnitlige rating på nærmeste strande er 7.6 (Meget godt)

Kort

Novomikhailovskii  •  31.6km
Pcholka  •  52.2km
Alle nærmeste strande
Du kan indstille søgeradiussen og filtrere nærmeste strande efter funktioner

Rejsende anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse af anmeldelser

7.2 Godt

Del din oplevelse med andre rejsende

IP
Ivan Petrovich
4 Frustrerende

Jeg nød ikke campingpladsen, fordi den er ret langt væk og svær at nå med bil. Toiletterne er meget grundlæggende og har en stærk ubehagelig lugt, der kan høres selv i åbne områder med telte. Stranden er dækket af brosten, hvilket ikke var efter min smag. Til sidst besluttede de ikke at blive der og fandt en campingplads, der tilbød bedre faciliteter til samme pris.

SP
Svetlana Petrova
8 Meget godt

Jeg vil give denne strand en 4 i stedet for en 5, fordi personalet kan være uhøfligt over for besøgende. Da jeg kom her i lavsæsonen, parkerede jeg min bil på vejen i stedet for at stoppe på campingpladsen. Men administratoren kom ud og begyndte at råbe, at jeg ikke kunne parkere der. De insisterede på, at hvis jeg ville blive, skulle jeg gå indenfor og betale 500 rubler. Jeg forklarede, at jeg kun ville gå til Heksehøjen og derefter forlade stedet. Men administratoren fortsatte med at tale uhøfligt og sagde, at jeg enten skulle betale eller forlade. Modvilligt måtte jeg gå indenfor. På en positiv note nød jeg virkelig området generelt. Der er masser af pavilloner med borde, og de har deres egne grill. Hver teltside er tydeligt markeret, og toilet faciliteterne er rene. Det faktum, at området og stranden er på samme niveau, er meget praktisk, især når man har børn.

SI
Sander Ivanov
8 Meget godt

Mine venner og jeg besøgte for nylig Nazarova Dacha for en afslappende getaway. Desværre stødte vi på en storm i begyndelsen af juli, hvilket førte til, at vi måtte grave vores telte og bygge dæmninger. Men alt i alt var det en god oplevelse, på trods af tilstedeværelsen af lokale myg, der syntes at have en særlig forkærlighed for os nyankomne. Heldigvis mistede de interessen for os efter et par dage og gik videre til at genere mine venner, der ankom en dag senere. Vi fandt ud af, at insektmidler, spiraler og en lille røgfyldt ild lavet af havbørste om aftenen hjalp med at holde myggene væk. Udover myggene havde vi en uventet gæst om aftenen omkring kl. 23:00 - en vaskebjørn. Den spiste endda mad fra vores hænder. Dog pralede en person på nabocampingpladsen med at skyde efter vaskebjørnen med et luftgevær, hvilket fik vaskebjørnen til at stoppe med at komme (den må have spist i hemmelighed). Havet var ikke i den bedste stand på grund af stormen, men stranden blev hurtigt ryddet for affald. Selvom der ikke er et køleskab på campingpladsen, fandt vi ud af, at den lokale strøm gav en praktisk måde at køle vores øl ned til en behagelig temperatur. Om natten skinnede stjernerne klart, og vi blev forkælet med det fortryllende syn af lysende insekter, inden stormen ramte. At udforske det omkringliggende område var også behageligt, selvom vi stødte på en ret sund hugorm længere oppe mod skoven. Jeg betragter mig selv som heldig, at det var det eneste slangesyn. Ønsker jer alle en vidunderlig ferie og held og lykke.

LK
Larisa Kuznetsova
10 Enestående

Dette sted er helt fantastisk! Vi har været her i fire år i træk for at slappe af... Området er velholdt og ryddeligt. Der er toiletter og drikkevand tilgængeligt. Havvandet er krystalklart. Til dem, der besøger for første gang, anbefaler jeg at medbringe varme tæpper og tøj, da det bliver køligt om aftenen og om natten.

ET
Emre Turgut
8 Meget godt

Jeg besøgte denne strand i 2015, og det var helt fantastisk. Der var træstatuer overalt, hvilket gav stedet en følelse af renlighed og orden. På toppen af en klippe var der en café-observationsplatform, hvor de solgte souvenirs. Overraskende var heksens eng tom uden telte i syne. Mod slutningen var der en rebby, der var gemt mellem høje fyrretræer. Jeg var virkelig imponeret over alt, hvad jeg så! Men da jeg kom tilbage i august 2020, blev jeg dybt skuffet. Alt var ødelagt og forladt, hvilket forvandlede det engang magiske sted til en simpel campingplads med rester af et ufuldendt eventyr. Intet fra fortiden var tilbage - ingen tempel, ingen souvenirs, ingen fuld svamp og ingen rebby. Det eneste, der var tilbage, var huset på klippen, men det var dårligt vedligeholdt. Jeg sammenlignede billeder fra fortiden og nutiden, og det plejede at være en café med en betagende udsigt, men nu er det bare en røget bås. Pyrilen og trapperne på området er også blevet forældede. Selv den maleriske sø i midten var tørret op på visse steder og lignede en flod. Sumpen omkring området var halvtør med mudrede veje. Det er virkelig nedslående at være vidne til, hvordan alt er forfaldet på bare fem år. Der er intet tilbage undtagen en bilcampingplads i en smuk naturlig indstilling. Det er stadig smukt, men ikke så fængslende. Selv heksens lysning har overgivet sig til autocamping! De eneste tilbageværende attraktioner er dolmenerne, der kræver mere end 30 minutters opstigning gennem skoven fra dachaen for at nå en bunke knuste sten. Jeg er meget ked af, hvordan de har forvandlet dette sted fra et eventyr. Skal du besøge det? Ja, men hvis du kendte hytten før, er det bedre at undgå det. Det vil kun bringe tristhed og smerte. Jeg kommer ikke tilbage igen. Alt er blevet ødelagt. Vi gad ikke engang at gå og se den romerske tårn, fordi jeg ikke ville blive yderligere skuffet. Det er sådan en skam. Det er utroligt, hvordan et eventyr kan ødelægges på bare fem år! Dog er stedet stadig smukt, med frisk luft, natur, en vid horisont og selvfølgelig betagende solnedgange. I det mindste er noget uforandret og smukt!