Hvis jeg kunne, ville jeg give Service Zero Stars. Vi foretog en reservation for 5 børn uden at vide, at en voksen måtte ledsage børnene under 48 tommer. Det ville have været bedre, hvis agenten havde informeret mig på forhånd, selvom jeg ikke havde noget imod at betale. Uanset hvad gik vi til poolen, hvor Felipe, den ansvarlige fyr, viste os delfinen ved navn Kyle. Pludselig stoppede han, og en anden gruppe på 8 personer sluttede sig til os uden nogen anmeldelse. Felipe måtte afbryde det, han gjorde med min gruppe (som bestod af 5 børn og kun 1 voksen, mig) og begynde at vise delfinen til de nyankomne. Vi følte os ignoreret. Min 13-årige niese fortalte mig, at tjenesten var forfærdelig. Det var meget varmt, og børnene blev frustrerede. Vi måtte vente i den brændende sol på, at Felipe skulle afslutte med den anden gruppe, før vi fortsatte med os. Jeg havde en samtale med Felipe, der hævdede, at det ikke var hans skyld. Han forklarede, at hver gruppe maksimalt kunne have 10 personer, og han kunne ikke forstå, hvorfor han blev tildelt en anden gruppe, mens han allerede arbejdede med min. Derefter talte jeg med manageren, Aaron, der tilbød os muligheden for at komme tilbage i morgen til et andet show uden yderligere gebyrer. Det var dog ikke muligt for os, da vi var turister og ikke havde tid nok til at vende tilbage. Jeg tror, det er uretfærdigt, at vi blev behandlet på en sådan måde. Vi betalte en heftig $ 89 bare for at røre ved delfinen, og vi var villige til at gøre det. Jeg anbefaler at undersøge dette sted. Dette var min første og sidste oplevelse med dem. Hvis jeg kunne, ville jeg bestemt give dem nulstjerner!