Introduktion af et nyt World Beach Map
Foto af Batu Batu Resort bakket op af klipperne © Konstantinos Karmiris Google

Batu Batu Resort

Kampong Atap Zing, Malaysia
Klik på en funktion for at se alle lignende strande i området
Beliggende uden for bosættelsen
Kampung Air Puteri 13.2 km
Strandkort

Om stranden

Batu Batu Resort er beliggende ved Sydkinesiske Hav (en del af Stillehavet) og det er på 5. plads ud af 34 strande i Johor regionen 109.9 km væk fra dens centrum, byen Johor Bahru. Det er en af de smukkeste strande i Kampung Air Puteri bosættelse, kun 13.2 km fra dens centrum.

Vejr

Strandkort
Booking.com

Område

Den gennemsnitlige rating på nærmeste strande er 7.3 (Godt)

Kort

MEP  •  14.8km
Terminal Bas Express Mersing  •  14.2km
Alle nærmeste strande
Du kan indstille søgeradiussen og filtrere nærmeste strande efter funktioner

Rejsende anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse af anmeldelser

8 Meget godt

Del din oplevelse med andre rejsende

Gerald
8 Meget godt

Værelset i villaen er rummelig med højt til loftet og aircondition i soveværelset. Faciliteterne er lidt slidte og rustne, men stadig anstændige til et strandby. INSECT Repellent er en nødvendighed overalt på grund af overflod af bugs, men det er en god ting, at myggenet leveres på hver seng. Der er en queen-size seng og en enkelt dobbeltdækkerbed til børn. Jeg kan virkelig godt lide deres shampoo, sæbe og balsam. Dog leveres tandbørster og tandpasta, så husk at medbringe din egen. De leverer heller ikke rumsko. I stedet for nøgle/kortlåse har hver villa en sikker kasse, og dørene lukkes ved hjælp af en træblås. De tilbyder tre måltider om dagen på restauranterne, og de har tegneseriefilm screeninger kl. 19, såsom at finde Nemo og Frozen. Jeg elsker de store paraplyer, der er tilgængelige i hver villa. Måltiderne er ikke de mest smarte, men de er kreative og lækre. Morgenmad inkluderer en hovedret, te/kaffe og en buffet med frugt, stege og juice. Frokost og middag tilbyder flere muligheder for at begynde med, hovedbrandledninger og desserter. Du kan leje havaktivitetsudstyr i Dive and Activity Center. Snorking -beskyttelsesbriller, flippers og redningsveste er tilgængelige for gratis lån, men de skal returneres inden kl. 18 hver dag. Havaktiviteter, som snorkling, er selvstyret uden instruktør. Hver strand har masser af koraller, så det er bedst at tjekke med personalet for at finde ud af, hvilke strande der er sikrere og de bedste tider til snorkling. Personalet er utroligt venligt og hjælpsomt. Hvis du har brug for et førstehjælpskit eller ekstra håndklæder, er de let tilgængelige i receptionen. Jeg anbefaler at gå på stranden tidligt om morgenen, omkring kl. 7-8, hvis du vil se babyhajer. Hvis du er interesseret i at være vidne til Turtle Hatching and Release, er det en god ide at forlade dit navn og kontaktoplysninger på Dive and Activity Center den første dag, selvom det er underlagt held. Jeg elsker Batu Batu for dens uberørte strande, krystalklart hav, smukke koraller og romantiske solnedgange. Glem ikke at besøge restauranten mellem 6-7 for at fange solnedgangen.

Kerri
10 Enestående

Vi er lige færdige med vores fire-dages ophold på denne strand, og vi planlægger allerede at vende tilbage! Det er svært at tro, at en sådan skjult skat eksisterer i så tæt nærhed til Singapore. Dette sted er et fantastisk paradis, der for det meste forbliver uberørt takket være den tankevækkende udvikling fra udvejsejere. Personalet her er helt utroligt, altid sportsligt et smil og går ud over at gøre vores ophold virkelig uforglemmeligt.

Balleta Lin
10 Enestående

Vi havde en utrolig oplevelse under vores uges lange ophold på Batu Batu. Øen er absolut fantastisk med smukke strande, inklusive en stor, stille paradisstrand kaldet Long Beach. Der var masser af muligheder for snorkling og udforskning af øens interessante fortid gennem vandreture. Personalet, især Sam, Jo-Ji, Simi og Dhurga, var utroligt imødekommende, og deres ægte smil viste, at de var et tæt sammensat hold. Restauranten overskred vores forventninger og tilbyder tre måltider med både lokale og vestlige madmuligheder samt eftermiddags snacks. Vi nød for det meste den lokale mad, der sammenlignede positivt med andre malaysiske virksomheder på fastlandet. Udvej har kun 22 værelser, hvoraf de fleste er egnede til familier. Disse værelser er rummelige og smukt designet med naturlige materialer, der er placeret enten på stranden eller i junglen, altid tæt på havet. Mens der er to aspekter, der kunne forbedres, såsom nogle aldrende inventar i badeværelset og poolen var konsekvent travlt, havde vi generelt en fantastisk tid og håber at vende tilbage en dag.

Mara Bryston
10 Enestående

Vi tilbragte tre nætter i slutningen af ​​juni og elskede absolut alt ved resortet og øen. Denne rejse var en stor splurge for vores familie, og vi overvejede andre øer, men vi er meget glade for, at vi valgte Batu Batu og Tengah. Vi havde en bred vifte af aktiviteter på øen, herunder snorkling, kajaksejlads, paddleboarding, spille volleyball, strandkombning, tilbringe tid ved poolen, deltage i en hajforedrag og udforske omkring 75% af øen (vi ville ikke risikere At sidde fast på den vanskelige adgang Far East Shore). Jeg kan ærligt sige, at vi nød hver eneste ting, vi gjorde! Øen følte sig altid privat, fordi der var så meget plads sammenlignet med det lille antal gæster. Vi havde praktisk talt hver strand for os selv. Snorklingen var stor, selvom vandets synlighed og forholdene varierede fra dag til dag, så vi var glade for at have flere dage til at opleve det. Den største overraskelse var, hvor meget jeg nød maden. Jeg er ikke en madentusiast, og jeg foretrækker normalt snorkling eller vandreture frem for at spise, men endda satte jeg pris på kvaliteten og variationen af ​​tilgængelige retter. Den eneste klage fra min mand var, at han undertiden følte sig for fuld til fuldt ud at nyde det næste måltid, haha. Derudover var faciliteterne og personalet fremragende. Alle var venlige, hjælpsomme, venlige og indbydende. Vores strand-front bungalow var fantastisk, og vores børn var begejstrede for at have deres egne køjesenge. Vi var så glade på denne ø, at vi endda forsøgte at udvide vores ophold med en nat mere (desværre var det allerede booket). Vi håber at vende tilbage en dag. Mange tak, Batu Batu!

Nadir Rahman
10 Enestående

Vi havde en vidunderlig tid på Batu Batu Resort med vores familie og 8 måneder gamle baby. Personalet var usædvanligt - utroligt opmærksomme, venlige og hjælpsomme. Deres positive energi sætter os altid i godt humør. Vi ønsker at give en særlig omtale til restaurantchef Sam, Jo-Ji og Dhurga for at tage sig af os. Maden var lækker, og der var en god variation gennem vores fire-dages ophold. Køkkenet tilberedte endda velsmagende puré mad til vores baby, som var en tankevækkende gestus. Strandene var fantastiske med et mangfoldigt havliv. Det var et dejligt touch, at de leverede gratis snorkler og finner. De eneste områder, der kunne bruge forbedringer, var værelserne, da airconditioneren følte sig gamle og toiletfittings var lidt forældede. Spaen var dog helt fantastisk. Min kone og jeg havde fantastiske massager, hvor Gina gav mig en af ​​de bedste massagebehandlinger, jeg nogensinde har haft på en udvej. Generelt havde vi en fantastisk tid på Batu Batu!