Stranden og baren fortjener begge 5 stjerner, men desværre fortjener personalet kun 2 stjerner. Det er et paradoks, for selvom stranden er smuk, kan oplevelsen være ubehagelig på grund af personalet i baren. Da vi ankom kl. 10, var stranden et rod med skrald omkring de fleste af solbestillerne. Da jeg spurgte en medarbejder, om stranden var åben, bad hun mig om ikke at sidde på en solstørrelse, fordi hun muligvis har brug for det til reservationer senere. Vi diskuterede derefter kuldet, som hun forklarede var fra en fest dagen før. Hun sagde, at personalet ville komme for at hente det, da de åbnede baren kl. 10:30. Jeg ville ikke sidde med affaldet, så vi var enige om, at nogen ville komme for at hente det. Senere, da jeg gik i baren for at få en kop kaffe, måtte jeg kalde en servitrice efter at have ventet mere end 10 minutter. Hun fortalte mig derefter, at borde var forbeholdt frokost, der startede kl. 12:30, men jeg påpegede, at det kun var 11:00 og spurgte, om jeg kunne bestille en kaffe. Hun bragte mig min kaffe, men inden for 15 minutter var alle borde fulde med folk, der bestilte fra baren. Det er uheldigt, at personalet ikke synes bekymret for deres kunders behov, men jeg tror ikke, det er helt deres skyld. Ledelsen bør investere mere i personaleuddannelse for at skabe et bedre miljø for alle. Det er en skam, fordi stedet er så rart.