Sidste år var parkering på stranden gratis. Men i år er der et nyt system på plads. Nu er der en bom og en boks, hvor en medarbejder indsamler 3 euro fra hver bil, der kommer ind. Der er et skilt på jorden, der siger rejse 3 euro, og der er ingen parkeringsautomater. På vores første dag i år havde vi 50 euro i kontanter, men medarbejderen nægtede at acceptere det og påstod, at han ikke kunne give byttepenge. Han rådede os enten til at finde et andet sted at parkere eller finde 3 euro. Det var ret udfordrende, men til sidst lykkedes det os at finde 3 euro. Næste dag gav vi ham 3 euro og 20 cent, men han nægtede stædigt at acceptere det og sagde, at han ikke tager byttepenge som betaling. Efter en lang diskussion gav de os endelig 50 euro tilbage. Vi insisterede på at få kontaktoplysningerne til ledelsen og firmaet, der er ansvarlig for parkeringspladsen, men medarbejderen blev uhøflig og nægtede at give nogen oplysninger. Til vores overraskelse opdagede vi kl. 6, at parkeringspladsen var gratis at bruge. Der synes ikke at være et klart system, der styrer betalte og gratis parkeringstider. Jeg er fast besluttet på at finde ledelsen, der ejer denne parkeringsplads, og have en samtale med dem. De skal tage fat på problemet med deres medarbejder og etablere en retfærdig politik vedrørende betalingsmetoder. Hvis medarbejderen ikke har byttepenge, bør han henvise kunderne til at finde et andet sted eller acceptere betaling i byttepenge, da det ikke er acceptabelt bare at afvise det.