Før jeg lavede vores reservation, forsøgte jeg at nå ud til ejendommen med nogle forespørgsler. Desværre modtog jeg ikke et svar via e-mail eller WhatsApp. Vi bookede i sidste ende et 5-dages ophold gennem Booking og foretog vores betaling direkte. Senere samme dag modtog jeg en e-mail fra ejendommen via Bookings system, der tilbød at annullere vores reservation gratis. På trods af at vi ikke anmodede om en annullering, blev vi bombarderet med adskillige WhatsApp-beskeder, der opfordrede os til at annullere vores reservation på grund af lejlighedens utilgængelighed. Tonen i disse beskeder var ret ubehagelig. Da vi allerede havde arrangeret vores fly umiddelbart efter booking på Marea Resort, valgte vi ikke at aflyse, da det viste sig at være ret udfordrende at finde alternative overnatningssteder i den travle sommersæson på Korsika med en 6-årig. Booking arbejder i øjeblikket på at finde en løsning på dette problem. Det er tydeligt, at personalet på Marea Resort mangler bekymring for deres (potentielle) gæster og engagerer sig i vildledende praksis. Desuden er kommunikation med dem næsten umulig. Mens egenskaben selv ser ud til at være dejlig, bør ledelsen skamme sig over deres adfærd.