SLS er generelt en anstændig ejendom, men hoteloplevelsen faldt under mine forventninger til SLS -mærket. Jeg vil ikke anbefale dette hotel, da det ikke gav en tilfredsstillende ferieoplevelse. Mens tjenesten var fremragende, tilbød den samlede ejendom ikke et behageligt ophold. Det var ikke afslappende eller afslappende, og jeg nød ikke min tid her.
Plusser:
Tjenesten var enestående. Hotelbiltjenesten var fremragende, og personalet i receptionen var klar til at hjælpe os med en tidlig indtjekning, så snart vi ankom. Hotellederne og ventetalen var også meget høflige og venlige.
Værelserne var meget dejlige, og Oceanfront Suite var moderne og rummelig. Badeværelserne var velindrettede med kjortler og hjemmesko, og turn-down service blev leveret. Balkoner på havsiden var store og underholdende.
Ejendommen selv havde en smuk indretning og var godt vedligeholdt, inklusive hotelpoolen, lobbyen og strandklubben.
Maden på hovedrestauranten var meget god. Det var dog den eneste mulighed til middag, og menuen var begrænset, så vi var nødt til at finde andre spisemuligheder uden for hotellet. Beach Club havde også en dejlig frokostmenu.
Minuses:
Da vi var på 2. sal, oplevede vi noget støj om natten fra folk udenfor på stranden. Selv med balkonen var helt lukket, kunne vi stadig høre skrav. Derudover var der en masse støj fra gangen om morgenen. Vi kunne høre hvert fodspor, stemme og dør smække igennem vores ophold. Værelserne var ikke lydisolerede, og jeg fik ikke en god nats søvn. Den anden aften spillede der høj musik udenfor. Der var ikke noget øjeblik med fred og ro på dette hotel. Vi var også nødt til at udholde lyden af bjælkende hunde fra andre enheder.
Puljen til hotelgæster var dejlig, men ganske lille sammenlignet med den beboerpulje. Beach Club -området var også rart, men lidt overfyldt. Det var vanskeligt at slappe af med så mange samtaler, cigarrøg, hunde og papegøjer med kæledyr. Mere afstand ville forbedre oplevelsen i høj grad. Tilstedeværelsen af lokalbefolkningen med dag går i weekenderne bidrog også til den overfyldte atmosfære. Det var meget mindre kaotisk i løbet af ugen.
Hotellet havde mere af et familiemiljø med mange børn og hunde på grund af bopælene. Dette var ikke, hvad jeg forventede af SLS -mærket. Der var flere lokale familier end hotelgæster, og der var masser af små børn. Til tider føltes det lidt ude af sted. Der var konstant støj fra børn, der legede med gummi ænder, kastede fodbold og hoppede i poolen. Uovervåget børn råbte til deres forældre på stranden og forstyrrede alles fred. Vi kunne ikke helt nyde vores ophold. I mellemtiden forblev den gigantiske bosiddende pool tom under vores ophold. Det ville være bedre at have separate puljer til familier og voksne, som andre resorts.
Et andet spørgsmål, vi stødte på, var forekomsten af rygning overalt, herunder strand, pool og balkoner. Vi kunne ikke åbne vores balkondøre, fordi det tilstødende rum var fyldt med cigaretrøg, som ødelagde vores chance for at nyde den store balkon. Selv med de lukkede døre var der stadig dvælende lugt af cigaretrøg i vores værelse, hvilket gjorde det vanskeligt at slappe af. Det var skuffende og modbydeligt, at ejendommen ikke var røgfri. For andre gæsters komfort skulle det være. Duften af cigaretrøg var endda til stede i gangen helt ned til elevatoren.
Jeg bad receptionen om at tackle problemet med det tilstødende rum, men enten tog de ikke handling, eller de ignorerede min anmodning, da personen fortsatte med at ryge på balkonen efter middagen.
En anden skuffelse var biltjenesten til det nærliggende indkøbscenter i marinaen. Chaufføren nævnte, at det kun var en høflighed på grund af regnen, hvilket føltes underligt. Jeg er ikke sikker på, om han forventede et tip, som jeg alligevel ville have givet, men hotellet skulle ikke annoncere en tjeneste og derefter få os til at føle os skyldige for at have brugt det.
Hotelpersonalet og tjenesten var den frelsende nåde ved vores ophold. Uden dem ville det have været en helt negativ oplevelse.